-
Q?
Waar kan ik terecht als de praktijk gesloten is en ik heb een spoedeisende klacht?
-
A.
U belt dan met de waarnemingslijn 0318-611888 en wordt dan doorgeschakeld naar de tandartsenpost in Ede.
-
Q?
Als ik een afspraak ben vergeten zijn hier dan kosten aan verbonden?
-
A.
Indien u de afspraak niet uiterlijk 24 uur van tevoren per telefoon of per mail heeft geannuleerd wordt de verloren tijd in rekening gebracht.
-
Q?
Moet ik mijn behandeling direct afrekenen?
-
A.
Wij werken samen met het factoringsburo Infomedics. In veel gevallen declareren zij de behandeling rechtstreeks bij uw verzekeraar en ontvangt u een nota van het deel wat u niet vergoed krijgt. Alleen behandelingen in de weekenddienst moeten contant afgerekend worden.
-
Q?
Word ik steeds door dezelfde tandarts behandeld?
-
A.
Uiteraard houden wij rekening met uw persoonlijke voorkeur. Wij proberen u ook steeds bij dezelfde behandelaar af te spreken. Bij een spoedeisende klacht wordt u behandeld door een tandarts
die op dat moment nog ruimte in zijn agenda heeft. -
Q?
Hoe worden mijn patiëntgegevens overgedragen?
-
A.
U neemt contact op met uw vorige tandarts en u vraagt een kopie van uw patiëntendossier met foto’s op.
-
Q?
Hoe kan ik mij als patiënt aanmelden?
-
A.
Bel naar ons centrum 0317612288 of stuur een mail met uw gegevens naar : info@centrumvoormondzorgrhenen.nl