veel gestelde vragen

Q?

Waar kan ik terecht als de praktijk gesloten is en ik heb een spoedeisende klacht?

A.

U belt dan met de waarnemingslijn 0318-611888 en wordt dan doorgeschakeld naar de tandartsenpost in Ede.

Q?

Als ik een afspraak ben vergeten zijn hier dan kosten aan verbonden?

A.

Indien u de afspraak niet uiterlijk 24 uur van tevoren per telefoon of per mail heeft geannuleerd wordt de verloren tijd in rekening gebracht.

Q?

Moet ik mijn behandeling direct afrekenen?

A.

Wij werken samen met het factoringsburo Infomedics. In veel gevallen declareren zij de behandeling rechtstreeks bij uw verzekeraar en ontvangt u een nota van het deel wat u niet vergoed krijgt. Alleen behandelingen in de weekenddienst moeten contant afgerekend worden.

Q?

Word ik steeds door dezelfde tandarts behandeld?

A.

Uiteraard houden wij rekening met uw persoonlijke voorkeur. Wij proberen u ook steeds bij dezelfde behandelaar af te spreken. Bij een spoedeisende klacht wordt u behandeld door een tandarts
die op dat moment nog ruimte in zijn agenda heeft.

Q?

Hoe worden mijn patiëntgegevens overgedragen?

A.

U neemt contact op met uw vorige tandarts en u vraagt een kopie van uw patiëntendossier met foto’s op.

Q?

Hoe kan ik mij als patiënt aanmelden?

A.

Bel naar ons centrum 0317612288 of stuur een mail met uw gegevens naar : info@centrumvoormondzorgrhenen.nl